چگونه دامنه  خلاقانه ای برای وبسایت خود انتخاب کنیم؟

وقتی تصمیم به راه اندازی وبسایت یا طراحی سایت برای کسب و کار خود می گیرد، مراحل متفاوتی پیش رو خواهید داشت. انتخاب نام دامنه (Domain) درست و اصولی یکی از مراحل است و اهمیت دارد دامنه ای برگزینید که در ذهن مخاطبان و مشتریان ماندگار باشد.

۸  اصل مهم در طراحی وبسایت جذاب

یک وب سایت پلت فرمی برای مشتریان و کارآفرینان که با همدیگر ملاقات و ارتباط برقرارمی کنند.همه ی شرکت ها چه  کوچک و بزرگ نیازمند وبسایت برای ارتقاء کسب و کار خود به روش دیجیتال هستند. امروزه برای هر شرکت یا صنعتی یک وبسایت ضروری است زیرا کاربران ترجیح می دهند از وبسایت شرکت بازدید کنند تا در مورد این شرکت بدانند. طراحی یک عامل مهم درجذابیت وبسایت و جذب کاربران هست.هر شرکت به طراحی وب سایت جذاب و منحصر به فرد در میان رقبا برای توسعه ی کسب و کار خود نیاز دارد.

5 دلیلی که هر کسب و کاری  به وب سایت نیاز دارد

آیا تجارت بدون وب سایت دارید؟
ما دلایلی را که شما ممکن است در برابر ایجاد یک وبسایت برای کسب و کار خود مقاومت کنید ، می دانیم: "من دانش فنی ندارم" ، " خیلی پرهزینه هست" ، "من وقت ندارم" یا بدتر "من به اندازه کافی کسب و کار دارم و نیازی ندارم " واقعیت این است ، شما نیازی به داشتن دانش فنی ندارید ، دستیابی به یک وب سایت حرفه ای برای تجارت شما می تواند ارزان و آسان باشد و حتی ساده تر از آن ,نداشتن یک وب سایت موجب صرف هزینه و وقت زیادی برای شماست.
81٪ از افراد قبل از تصمیم گیری در مورد خرید و فروش در یک تجارت یا خدمات در اینترنت تحقیق می کنند. 25.92 میلیون نفر هستند که به طور آنلاین در جستجوی مشاغل هستند. با این حال ، 46٪ از صاحبان کسب و کار هنوز وبسایتی ندارند ودلیل شماره 1 برای عدم داشتن وب سایت را ذکر کرده اند. 
هنوز مطمئن نیستید که کسب و کار شما به یک وب سایت نیاز دارد؟ خواندن را ادامه دهید ...

ساخت  وب اپلیکیشن (PWA) و  پوش نوتیفیکیشن در ۵ دقیقه

یكی از مهمترین ویژگی های برنامه های پیشرونده وب (PWA) "پراگرسیو یا پیش رونده بودن" آن است. لازم نیست که همه ویژگیهای PWA را در نظر بگیرید تا سایت شما PWA در نظر گرفته شود. در عوض ، ایده این است که شما مراحل مختلفی را اجرا می کنید ، هر کدام برنامه خود را برای کاربران نهایی خود بهتر می کنند.

تفاوت cms رایگان و اختصاصی

سیستم مدیریت محتوا چیست ؟
سیستم مدیریت محتوا ، یا content management system یا CMS است ، که سیستم نرم افزاری ای است که به کمک آن  به مدیریت محتوا  پرداخته می شود و نظام قابل مدیریتی را در ثبت ،  بروزرسانی و بازیابی محتوا فراهم می کند.

 تفاوت بین Frontend و Backend چیست؟

 
طراحی وب به کارهایی گفته میشود که زیبایی ظاهری سایت را ایجاد میکند. در واقع هر آن چیزی که کاربر در صفحه مانیتور خود میبینید، نتیجه طراحی وب و کار طراح وب است. در واقع کار اصلی یک طراح وب، طراحی چیزهایی است که کاربران با آن بصورت مستقیم در ارتباط هستند و آن‌را در مانیتور خود مشاهده میکنند.

دیجیتال مارکتینگ چیست و مزایای آن برای کسب وکارها

اصطلاح دیجیتال مارکتینگ برای تمام کارهایی که جهت بازاریابی آنلاین انجام می‌گیرد، به‌کار‌برده می‌شود. کسب‌و‌کارها از جست‌و‌جوی گوگل، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و وبسایت‌شان برای ارتباط با مشتریان کنونی و آتی خود استفاده ‌می‌کنند
امروزه افراد نسبت به ۱۲ سال پیش، دو برابر بیشتر در اینترنت وقت می‌گذرانند. همان‌طور که می‌دانیم، نوع خریدوفروش نیز عوض شده است و بازاریابی آفلاین مثل گذشته چندان تأثیرگذار نیست

ایده های خلاقانه برای موضوع وبسایت

1 - وبلاگ شخصی بسازید: بخاطر سرگرمی, هرچیزی و خاطره ای درمورد زندگی شخصی تون بنوسید.
2 – برای کسب و کار خود وبسایت بسازید: یک وبسایت برای کسب و کار کوچک خودتون بسازید و اون رو از طریق شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید.

نحوه ثبت نام در گوگل کنسول

گوگل کنسول چیست؟
کنسول جستجوی گوگل (Google Search Console) یا گوگل وبمستر تولز (Webmaster Tools ) که هنوز هم دربین عموم به‌خصوص نسخه قدیمی آن باهمین نام شناخته می‌شود.همه مدیران و صاحبان وب‌سایت‌های مختلف می‌توانند به صورت رایگان ‌جهت نظارت بر کارکرد گوگل بروب‌سایت‌های خود وبهبود حضور طبیعی در اینترنت از آن بهره‌برداری کنند.

چگونه در گوگل آنالیز ثبت نام کنم؟

ابزار گوگل آنالیتیک (google analytics)  بازدیدهای سایت شما را بررسی و آمار بسیار دقیقی از آنها در اختیارشما قرار می دهدودر بهینه سازی وبسایت کمک می کند.
بعضی از اطلاعات و آماری که این ابزار در اختیار شما قرار می دهد به شرح زیر است:

ترفند های اینیستاگرامی(4)

۴۱. تحلیل رشد: از Iconosquareقبلا( Statigram) نام داشت برای بررسی میزان رشد حساب کاربری خود استفاده کنید. بدین وسیله می‌توانید متوجه شوید که مخاطبان تان از چه تصاویری بیشتر استقبال می‌کنند و همان تصویر را به اشتراک بگذارید.

ترفند های اینیستاگرامی(3)

۳۱. هشتگ برندتان:  عکس ها را با هشتگ برند خود ارسال کنید و فالوورهای خود را تشویق کنید تا از آن استفاده کنند. این کار طرفداران شما را تشویق می کند تا با نام تجاری شما ارتباط برقرار کنند و در عین حال بازدید صفحه شما را افزایش پیدا می‌کند. با مشاهده فعالیت شرکت های بزرگ خواهید دید که چقدر از این روش برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده می کنند و نتیجه هم می گیرند!

ترفند های اینیستاگرامی(2)

۱۷. کاربران پیشنهادی: کاربرانی که اینستاگرام به شما پیشنهاد می‌دهد را دنبال کنید. به تنظیمات بروید و روی نماد چرخ دنده در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. روی «یافتن و دعوت از دوستان» و سپس «کاربران پیشنهادی» گزینه را انتخاب کنید. این مورد یکی از راه های ساده افزایش فالوور اینستاگرام است، آن را جدی بگیرید.

ترفند های اینیستاگرامی

ترفندهایی برای افزایش فالوورواقعی اینیستاگرام
اولین قدم برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام و موفقیت در این شبکه اجتماعی فعالیت اصولی و حرفه ای است. در ادامه به شما چندین ایده برای فعالیت بهتر و برقراری ارتباط  موثر با فالوورها در پست‌های اینستاگرامی را ارائه می‌دهیم. بسیاری ازاین ایده های مطرح شده، روی افزایش تعامل (دریافت نظرات) از فالوورهایتان تمرکز دارد و به همین دلیل است که تعامل پایدار به طور خودکار منجر به افزایش فالوروها می شود.برقراری تعامل باید هدف اصلی شما باشد.

روانشناسی رنگ ها در طراحی وبسایت(۲)

روانشناسی رنگ سبز
رنگ سبز برای هماهنگی و حفظ تعادل عناصر کاربرد دارد. سبز با مفاهیم رشد و پویایی، تندرستی، باروری، طبیعت، سخاوت، ثروت، آرامش، موفقیت، صلح همخوانی دارد.پردازش رنگ سبز توسط چشم به سادگی انجام می‌شود. رنگ سبز برای وب سایت‌هایی در زمینه طبیعت ،علمی، جهانگردی، منابع انسانی و … متناسب می باشد و برای طراحی سایت‌هایی با موضوع  کالاهای لوکس، تکنولوژی توصیه نمی شود.

روانشناسی رنگ ها در طراحی وبسایت

رنگها علاوه بر عواطف و احساسات بر روی رفتار افراد نیز موثر هست  علم  روانشناسی رنگها موجب تقویت برند افزایش میزان فروش و حتی کاربر را مجاب به رجوع به قسمتهای خاص وب سایت و انجام عملیات درنظر گرفته شده کند.

تاثیر لینک سازی در افزایش رتبه سایت

به هرفعالیتی که موجب ایجاد لینک برای سایت شما می شود،لینک سازی گفته می شود.لینک سازی خیلی اوقات در حالت عادی بدون اینکه شما بدانید اتفاق می افتد.برای مثال ،وقتی سایت خود را در سایت های نیازمندی تبلیغ می کنید ولینک آن قرار می دهید ،این خود یک لینک سازی محسوب می شود.

تاثیر شبکه های اجتماعی در بهینه سازی وبسایت

اخیرا محبوبیت در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک ،توییتر و گوگل پلاس اهمیت بیشتری برای موتورهای جستجو پیدا کرده و مهمترین عامل بر سئو سایت شده.اما موتورهای جستجو محبوبیت یک پیج یا صفحه ای اختصاصی را درمیان کاربران از کجا تشخیص می دهند؟

تکنیک های مفید در فروش

۱-به مشتریانی که فعال نیستند رجوع کنید

طبق آمار, جذب مشتری جدید ۵ تا ۱۰ برابر نسبت به حفظ مشتری فعلی هزینه براست.متاسفانه در ایران برعکس این قضیه اتفاق میفته و به مشتریان جدید اهمیت بیشتری داده می شود به این روش روش دمبلی گفته می شود.

در این روش مشتری های قدیمی و راضی خدمات کمتر و قیمت بالاتری پرداخت می کنند و مشتر های جدید و اهل چانه زنی خدمات بیشتر و تخفیف بیشتری دریافت می کنند.این کار خطرناکی برای هر کسب و کاریست.همه کسب وکارها یک سری مشتریانی دارن که متاسفانه مدت هاست که بهشان سر نزده اند.

شروع موفقیت

مقصد خود را در زندگی مشخص کنید یکی از پارامتر های مهم شروع موفقیت,مشخص کردن هدف میباشد.تمام افراد موفقی که میشناسیم همه هدف های مشخص و واضحی داشتند و می دانند از زندگی چه میخواهند و در رسیدن به هدف اشان هیچ گونه ترس و دلهره ای نداشتند و تمام تلاششان را برا رسیدن به آن میکردند.

وبلاگ گروه آرتین

ارائه مطالب مفید و سودمند در زمینه طراحی سایت ، بازاریابی اینترنتی و بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

درباره گروه فناوران آرتین

گروه فناوران آرتین با یک تیم با تجربه ، خدماتی چون طراحی سایت ، طراحی سیستم های اختصاصی تحت وب و تحت ویندوز و بهینه سازی سایت را بر اساس نیاز و سلیقه مشتریان ارائه می کند . این شرکت با بهره گیری از دانش و تکنولوژی های جدید برنامه نویسی توانسته با همت و پشتکار خود سیستم های پر قدرت و حرفه ای تحت وب همچون فروشگاهی ، شرکتی ، سازمانی ، صنعتی و سیستم های اختصاصی مورد نیاز کارخانجات را تولید و به عرصه فروش